Guld till Kaj i dubbel på Veteran-SM

Guld till Kaj Karlsson och Sven-Inge Jönsson (Svedbergs GIF).

Veteran-SM spelades i helgen uppe i Uppsala. Kaj ställde upp i Herrsingel-75 och Herrdubbel-75.
Han vann sin pool och tog sig till slutspel, där han fick ”oturen” att möta sin kommande dubbelpartner på fredagen. Kaj förlorade mot Sven-Inge, men det var inga ”hard feelings” när det var dags för dubbeln ihop dagen efter, eftersom de båda gjorde bra ifrån sig och tog guld!

Relaterade inlägg

Nu tar vi sommarlov!

Välkomna åter efter sommaren! Vi informerar här när ungdomsträningen startar upp igen.

‼️ Kansliet semesterstängt v. 27-30

Fredag 26 juni är sista dagen som kansliet är bemannat innan semestern.
Därefter kommer mail/telefon att besvaras först vecka 31!

Avslutning för ungdomar

Avslutning för säsongen för ungdomarna, på tisdag och onsdag denna veckan.

Framgångar i Veteran-SM!

Ett guld och tre silver blev det efter helgens spel i Halmstad.

Knapp förlust borta mot Helsingborg

I går spelade pensionärerna borta mot Helsingborg. Det blev förlust med 5-4. Lag 1Bo AnderssonKjell Hansson Lag 1Kaj KarlssonBo Erik Svensson 1-4 Lag 2Jöran BjörkJan Backlund Lag…

Resultat från USM, Rekord Open

Ungdoms-SM Det blev ingen medalj för tjejerna i helgen. Karla tog sig dock till sextondelsfinal i DJ18, där hon mötte Anna Moxian Dai (IK Sirius BTK). Hon…